Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Προσφορά Παραδοσιακών Σπόρων

Αν κάποιος έχει γράψει σχόλιο και δεν του έχω στείλει μειλ,παρακαλώ να γράψει μια απάντηση κάτω από το δικό του σχόλιο,επειδή προφανώς μου διέφυγε.Ευχαριστώ

Παρακάτω αναγράφω τους σπόρους που διαθέτω,θα γίνεται ενημέρωση όποτε μπορώ

Όποιος ενδιαφέρεται να αποκτήσει σπόρους από τις παρακάτω αναγραφόμενες ποικιλίες μπορεί να δημοσιεύσει στα σχόλια ένα ενεργό email

Για να μπορέσω να αντεπεξέλθω στην αυξημένη ζήτηση θα παρακαλούσα όταν παραλάβετε τους σπόρους,να μου στέλνετε ένα κενό φάκελο με γραμματόσημο,ώστε να μην αναγκάζομαι να μαζεύω πολλούς φακέλους μαζί και να μην ξημεροβραδιάζομαι στο ταχυδρομείο.Αν το ξεχάσετε δεν πειράζει,καλή καρδιά.

Σπόρους από παραδοσιακές ποικιλίες μπορεί ο καθένας να βρει στις παρακάτω ομάδες στο Facebook  

https://www.facebook.com/groups/145060182361697/

Χειμωνιάτικα
  • Άνιθος
  • Αντίδια
  • Αρακάς πρώιμος
  • Καρότο
  • Κουνουπίδι Ρομανέσκου από Πελίτι
  • Κουκιά 
  • Λάχανο
  • Μαρούλι Γερμανικό
  • Μαρούλι Σγουρό Λόλα
  • Μαρούλι από Πελίτι
  • Μπιζέλια
  • Μπρόκολο
  • Παντζάρι 
  • Πάζι
  • Ραδίκι άγριο
  • Ραδίκι Ιταλικό
  • Ραδίκι ήμερο

Καλοκαιρινά

Ντοματάκι άγριο (τσέρι)
ντόπια ποικιλία,δεν θέλει θειάφισμα,δεν αρρωσταίνει και την επόμενη χρονιά φυτρώνει μόνο του !!!




Ντομάτα Μήλου (ρομά)
ιδανική για λιαστή χωρίς να υστερεί σε γεύση και για σαλάτα.





Πιπεριές καυτερές (3 είδη)
τουρκάκια από Βόλο,καυτερή Αυλίδας & Βατοπεδίου





Πιπεριά φλάσκα (γεμιστή)


Πιπεριά κέρατο (γλυκειά)




Πεπόνι μπανάνα



Καρπούζι ντόπιο Κώτικο



Κολοκυθάκι Πάτρας




Αμπελοφάσολο Μακρύ (άνευρο)



Μαυρομάτικο Κατερίνης



Ηλιόσπορος Μεσαίος




Ηλιόσπορος Γίγας (3μ)



Κολοκύθα διακοσμητική


Μπάμια Πυλέας

Μελιτζάνα Λευκή Σαντορίνης

Μελιτζάνα Πράσινη Νάξου



Κολοκύθα Σερίφης (Κως)





70 σχόλια:

  1. ενδιαφερομαι για οποιοδηποτε σπορο. αν καποιος μπορει να διαθεσει, ας επικοινωνησει μαζι μου στο vaya2v@yahoo.com. Εχω κι εγω καποιους, οποτε θα τα πουμε αναλυτικα στην επικοινωνια. Ευχαριστω πολυ πολυ πολυ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έχω στείλει εδώ και αρκετό καιρό μειλ αλλά δεν έχω πάρει απάντηση

      Διαγραφή
  2. Χρειάζομαι σπόρους ηλιόσπορου,ντομάτας μήλου για λιαστή,παντζάρι ,μπρόκολο,καρότο και κουκιά.Διαθέτω σπόρους ντομάτας ημαθίας,καρπούζι ροδόπης (από πελίτι),φασόλι λήμνου για πιάζ,καλαμπόκι μαύρο ποπ κορν,πιπερια -καυτερή-γεμιστή-φλωρίνης ,πεπόνι,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη γράψε μου το μειλ σου να κανονίσω να σου στείλω τα σποράκια που θέλεις

      Διαγραφή
    2. Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι dimattas@gmail.com.Αν μου στείλεις τη διεύθυνσή σου θα σου ταχυδρομήσω φάκελο . Επικοινωνώ από Θεσσαλονίκη και σ'ευχαριστώ.Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα,
    Είμαστε ο Θέμης και η Δήμητρα απο Σκόπελο,θα θέλαμε κάποιους σπόρους χειμωνίατικους,αλλα αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κάποιους για ανταλλαγή.Γίνεται να σας στείλουμε φάκελο με πληρωμένο γραμματοσημο?Το mail μας είναι: dtsouloucha@gmail.com
    Οι σπόροι που θα θέλαμε είναι: αντίδια,ρόκα,ραδίκι ιταλικό και ραδίκι ήμερο.
    Ευχαριστούμε πολύ,καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθε ο φάκελος με τα σπόρια που σας έστειλα;Αν θέλετε ενημερώστε με

      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα,

    Είμαι ο Θοδωρής και τωρα ξεκινάω να μαθαίνω και με ενδιαφέρει το Ντοματάκι άγριο (τσέρι). το email: papted@gmail.com

    Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για την ενέργεια σας μέσω αυτού του blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο φάκελος με τα σποράκια έφυγε σήμερα,όταν έρθει γράψε ένα σχόλιο εδώ στο blog.

      Ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ. Μόλις το παρέλαβα!!!Συνεχίστε και μη σταματάτε ποτέ!!!!

      Διαγραφή
  5. Είμαι καινούργιος στον χώρο. θα ήθελα ντοματάκι άγριο (τσερι) ηλιόσπορο γίγα ή μεσαίο άνιθο καρότο πατζάρι σέλινο και οτι άλλο υπάρχει και μπορείτε να μου διαθέσετε. Πρέπει να σας στείλω φάκελο με προπληρωμένο τέλος.. ενημερώστε με για τον τρόπο διάθεσης και αποστολής.το email μου είναι: kokonontas@gmail.com. Σας ευχαριστώ πολύ. να είσαστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να στείλεις φάκελο αγαπητέ φίλε,θα επικοινωνήσω μαζί σου να μου δώσεις τα στοιχεία παραλαβής.Απλά όταν με το καλό παραλάβεις κάνε ένα κόπο να με ενημερώσεις γράφοντας ένα σχόλιο στο blog.

      Διαγραφή
  6. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ Κ ΕΓΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕΙΛ ΣΤΟ piperas_st@hotmail.gr ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ενδιαφέρομαι για σπόρους ότι έχετε τώρα ξεκίνησα να ασχολούμαι και δεν έχω σπόρους για να κάνω ανταλλαγή αλλά δεν θέλω να πάρω τους σπόρους που έχει στο εμπόριο το email μου είναι nifikaroulag@gmail.com ευχαριστώ περιμένω μηνυμά σας καλή σας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικοί όλοι!ευχαριστώ πολύ. μολις τους παρέλαβα τους σπόρους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές σπορές και με το καλό να μοιράσεις από τους δικούς σου!!!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα σας ! Ενδιαφέρομαι για σπόρους τοματάκι τσέρυ κ καρότο. Το mail μου είναι maikoulinos23@yahoo.gr. Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ! Σήμερα έλαβα τα σποράκια και από αύριο ξεκινάνε οι σπορές :). Αύριο θα στείλω τα φακελάκια και για τα υπόλοιπα! Να είσαι καλά!!! (Στέλλα)

      Διαγραφή
    2. Καλές σπορές εύχομαι και με το καλό να μοιράσεις δικά σου σποράκια σε άλλους !

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα . Ενδιαφέρομαι για σπόρους Καρότο , κουνουπίδι , Μαρούλι , Κρεμίδια , μπρόκολο , καρπούζι , πεπόνι , ραδίκι ιταλικό και αγγουράκι κοντό αγκαθωτό .
    Φέτος βάζω μια ντόπια ποικιλία ντομάτας που μου έδωσε ένας παππούς , οπότε στα μέσα Ιουλίου θα ενημερώσω για σπόρους αν πρώτα ο θεός πάνε καλά τα φυτά , και έχω σπορους από κατιφέδες κοντούς κίτρινους και μεγάλους πορτοκαλί . Ιούλιο θα έχω νέους σπόρους από πορτοκαλί και δίχρωμους κοντούς . galaevapore29@gmail.com Αναλαμβάνω όλα τα έξοδα αποστολής μέσω κούριερ .Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να επιβαρυνθείς με έξοδα κούριερ,μια χαρά έρχονται με ταχυδρομείο.Θα σου στείλω ότι έχω αφού μάθω τα στοιχεία σου μέσω μειλ

      Διαγραφή
  11. καλησπερα φιλε μου. ενδιαφερομαι για τους εξης σπορους :αγγουρι μακρυ, κολοκυθακι πατρας, ντοματα κερκυρας, ντοματα μηλου, ντοματα σαντορινης ξερικια,. loukasvoulgaris@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλημέρα από Πάτρα....μόλις πέρυσι κράτησα για πρώτη φορά σπόρους από ντοματάκι Σαντορίνης...μπορώ να σας στείλω σε όποιον ενδιαφέρεται...εγώ θα επιθυμούσα λίγους σπόρους από το Κώτικο καρπούζι.dkonnou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έστειλα 2 ποικιλίες ντόπιο Κώτικο καρπούζι μια πρώιμη και μια παραδοσιακή κανονική.

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για Ντομάτα Μήλου, Καρπούζι Κώτικο και Μαυρομάτικο Κατερίνης. Μένω Κοζάνη, achmast@gmail.com
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παρέλαβα, ευχαριστώ πολύ. Μόλις μπορέσω στέλνω το φάκελο.

      Διαγραφή
    2. Καλές σπορές και εύχομαι σύντομα να κάνεις δικούς σου σπόρους και να μοιράσεις.

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα! Ενδιαφέρομαι για σπόρους ντομάτας, πιπεριές καυτερές και μαυρομάτικο..το mail μου είναι christina.alexopoulou@gmail.com. Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα, ενδιαφέρομαι για σπόρους ντομάτα, ντοματίνι, αγγουράκι, μελιτζάνα, πιπεριά γλυκιά, καυτερή, κολοκυθάκι για τον μικρό μου λαχανόκηπο. Το email μου είναι petmezas@in.gr. Σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα φίλε μου,ενδιαφέρομαι για σπόρους από τοματακι cherry,καρπούζι,πεπόνι ή ότι άλλο υπάρχει διαθέσιμο.
    tassosze@yahoo.gr
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κάποιος έχει γράψει σχόλιο και δεν του έχω στείλει μειλ,παρακαλώ να γράψει μια απάντηση κάτω από το δικό του σχόλιο,επειδή προφανώς μου διέφυγε.Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα, ενδιαφέρομαι για σπόρους, οτιδήποτε είναι διαθέσιμο. Ευχαριστώ πολυ. tasosgrav@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Φίλε δεν έσβησα κάτι τουλάχιστον σκόπιμα,αν θέλεις γράψε το ξανά

      Διαγραφή
  19. καλησπέρα Πάνο, θα ήθελα σε παρακαλώ να μου στείλεις ότι σπόρο έχεις διαθέσιμο. εγώ έχω από πέρσι Καλαμπόκι, πεπόνι, ηλιόσπορο, Φασολακι Βόλου, Κολοκυθάκι στρόγγυλο και μακρύ. filipposnik@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλησπέρα Πάνο, θα ήθελα σπόρους από ντοματακι cherry και ντομάτα και καρότο. επίσης αγγουράκι, μελιτζάνα, πιπεριά γλυκιά
    stratosvatos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημερα κ.Πανο, θα ηθελα σας παρακαλω οτι σπορους εχετε διαθεσιμους.maria762005@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έχω πειραματιστεί τα τελευταία 3 χρόνια με έτοιμα φυτά του εμπορίου, σε έναν μικρό κήπο και σε γλάστρες, αλλά δυστυχώς οι σπόροι που κράτησα δεν καρποφόρησαν τις επόμενες χρονιές. Ζητώ σπόρους από ντομάτες, καυτερές πιπεριές, αμπελοφάσουλα, μαυρομμάτικα ή ότι άλλο διαθέσιμο. Τα έξοδα αποστολής μέσω ταχυμεταφορικής ή ταχυδρομείου τα πληρώνω εγώ.
    Ευχαριστώ. Γιώργος, Αθήνα, geolamda@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα, ενδιαφέρομαι για σπόρους ντομάτα, ντοματίνι, αγγουράκι, μελιτζάνα, πιπεριά γλυκιά, καυτερή, κολοκυθάκι για τον μικρό μου λαχανόκηπο. Το email μου είναι petmezas@in.gr. Σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα, ενδιαφέρομαι για σπόρους, οτιδήποτε είναι διαθέσιμο. Ευχαριστώ πολυ.
    myrikon@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα, ενδιαφέρομαι για σπόρους, οτιδήποτε είναι διαθέσιμο.
    Σας ευχαριστώ πολυ. Το e-mail μου ειναι dkotanis@hotmail.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα Πάνο ενδιαφέρομαι για σπόρους αν υπάρχουν ακόμη, καρότο, παντζάρι, λάχανο, μπρόκολο, πάζι, άνηθο, καρπούζι κώτικο, πεπόνι μπανάνα, μπάμιες, μελιτζάνα Σαντορίνης και πράσινη μελιτζάνα. Το e-mail μου είναι :komombo2000@gmail.com .Ευχαριστώ φίλε, εύχομαι καλή δύναμη γι΄αύτη σου την προσπάθεια, Αστέριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kαλησπερα, καταρχας συγχαρητηρια για την προσπαθεια αυτη!
    Θα ηθελα αν ειναι ευκολο και αν υπαρχουν ακομα μερικους σπορους απο Λευκη μελιτζανα Σαντορινης και Ντοματακι τσερι. Το email μου ειναι alexandrostsoukalas@hotmail.com Eυχαριστω προκαταβολικα για το χρονο σου :)
    Αλεξανδρος Τσουκαλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα! Ενδιαφέρομαι για κάποιος σπόρους
    iremav@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα!Eνδιαφέρομαι για σπόρους, οτιδήποτε είναι διαθέσιμο
    To email μου ειναι mary_greece1987@yahoo.com
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μάλλον λόγω κακτημένης ταχύτητας με προσπέρασες,τα στοιχεία μου είναι πιο πάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. γεια σας θα ήθελα και εγώ μερικά απ τα σποράκια σας!! το ε-μαιλ μου είναι theo_xaris@hotmail.com !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. nataliaknkn@hotmail.com oti exete eyxaristhsh,,,,,,theou ergo ....synexiste na eiste kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πανο ευχαριστω για τους σπορους .Τα πρασα και τα ηλιοσπορα φύτρωσαν και οι ντομάτες μήλου είναι ετοιμες για μεταφύτευση, Δημήτρης από Θεσσαλονικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σας,θα ηθελα οτι μπορειτε να μου στείλετε απο είδη ντομάτας,Πιπεριάς και καροτο.
    Το email Kellysimopoulou@yahoo.gr
    Συγχαρητήρια για την πολυ καλη προσπάθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή